Jak działa platforma zleceń online?

Jak działa platforma zleceń online?

Jak wynika z badań DataReportal, 58.1% polskich internautów szuka w sieci informacji o produktach czy markach. Nic więc dziwnego, że coraz popularniejsze są platformy zamówień online. Dlaczego? Bo klienci mogą szybko i łatwo docierać do usług, wybierać i płacić wygodnie z domu. Chcesz usprawnić swoje działania i dotrzeć do klientów? Dołącz do platformy zleceń online!

W jaki sposób działa platforma zleceń online?

Platforma internetowa to witryna, która świadczy usługi adresowane do małych i średnich firm. Dzięki innowacyjnemu podejściu do handlu usługami online umożliwia dotarcie firmom do potencjalnych klientów. Dostępne są przy tym różne branże, a więc m.in.:

  • dom i ogród,

  • zdrowie,

  • moda i uroda,

  • elektronika,

  • motoryzacja,

  • komputery.

Konsumenci mogą przeglądać oferty, porównywać warunki sprzedaży oraz dokonywać zakupów. Prowadzisz własną firmę? Zarejestruj się i dodaj swoje usługi do wybranej kategorii.

Dlaczego warto dołączyć do platformy zleceń?

Warto wiedzieć, że platforma udostępnia użytkownikom różne usługi i zlecenia. Obejmuje wszystkie branże w całej Polsce. Są to:

  • ubezpieczenia,

  • bankowość,

  • usługi księgowe,

  • doradztwo podatkowe,

  • doradztwo prawne,

  • inne.

W dodatku platforma zleceń umożliwia dostęp do informacji o produktach finansowych. W ten sposób internauci mogą podejmować decyzje, wybierając dla siebie najlepsze opcje.

Jak dołączyć do platformy zleceń?

Aby dołączyć do platformy zleceń czy katalogu firm, należy wypełnić formularz rejestracyjny. W tym celu podaj potrzebne dane kontaktowe. Pola oznaczone gwiazdką muszą być wypełnione. Ważne, aby podane informacje były prawdziwe. W innym przypadku dochodzi od naruszenia regulaminu witryny.

Wypełnij wszystkie pola. Zachowaj właściwy format danych. Są to:

  • adres,

  • kod pocztowy,

  • e-mail,

  • numer telefonu.

Wpisz poprawny adres e-mail, gdyż bez tego rejestracja nie będzie mogła być dokończona. Po wprowadzeniu danych i ustawieniu lokalizacji na mapie kliknij przycisk „Dalej”. Następnie po weryfikacji danych wejdź na pocztę na podanym koncie e-mail. Odczekaj kilka minut, jeśli jeszcze nie dotarła. Następnie otwórz wiadomość i kliknij w aktywacyjny link. Wybierz login i hasło.

Wybierając nazwę użytkownika, weź pod uwagę, że powinna się składać z 3 do 20 znaków. Dobrze, aby obejmowała:

  • litery,

  • cyfry,

  • znaki.

Potem określ hasło. Dobrze, aby zawierało wielkie i małe litery. Następnie wprowadź jeszcze raz hasło. Dobrze, aby obejmowało 6-20 znaków. W przypadku obecności wybranej nazwy użytkownika zdecyduj się na inną. Jest to ważne, gdyż wybrana przez Ciebie nazwa użytkownika będzie się wyświetlać internautom na przykład na stronach usług czy w profilu. Jej wybór powinien być przemyślany.

Następnie przejdź do opisu usługi i Twojej strony. Niech nie ogranicza Cię kilka zdań. Dokładnie opisz swoją działalność. Możesz się pochwalić sukcesami czy realizacjami. Poza tym dobierz odpowiednie słowa kluczowe. Są one ważne dla użytkowników szukających Twoich usług.

Opis usługi powinien dotyczyć jedynie tej, z którą jest powiązany. Powinien jasno, dokładnie i uczciwie informować o ofercie usługodawcy. Dobrze, aby zawierał jak najwięcej informacji. Użytkownicy nie powinni mieć wątpliwości co do świadczonych przez Ciebie usług.

Z kolei wizytówka powinna obejmować informacje na temat m.in. działalności. Składać się powinna z danych kontaktowych czy odnośnika do firmowej strony. Przeskanuj obecność swojej firmy w Internecie. Skorzystaj z szybkiego i darmowego skanera widoczności online.

Jakie są zalety z korzystania z platformy zleceń online?

Do głównych zalet korzystania z takiej platformy internetowej jest gwarancja dotarcia w łatwy sposób do milionów potencjalnych klientów. Dzięki temu będziesz mógł zamieścić swoje usługi, aby przyciągnąć klientów i zwiększyć sprzedaż.

Poza tym konsumenci mogą przeglądać oferty czy porównywać je i szybko oraz łatwo dokonać zakupów. Natomiast dla właścicieli firm istotne jest to że rejestracja nie jest skomplikowana. Dlatego zastanów się nad dołączeniem do tego typu platformy internetowej.

Źródło: DataReportal

powrót

Czytaj inne artykuły

Czym są wizytówki NAP?

Czym są wizytówki NAP?

Wizytówka NAP to internetowa wizytówka firm. Składa się nie tylko z nazwy, adresu i numeru telefonu, ale też innych przydatnych dla potencjalnych klientów informacji. Dzięki nim można się zaprezentować ze swoimi usługami w sieci i zbudować wiarygodny wizerunek firmy. Ich stworzenie jest bardzo prost

Czytaj więcej
Jak sprawdzić wizerunek firmy w Internecie?

Jak sprawdzić wizerunek firmy w Internecie?

W dzisiejszym cyfrowym świecie, ważne jest, aby wiedzieć, jak sprawdzić wizerunek firmy w sieci. Kontrolowanie wzmianek o marce może być możliwe przy użyciu darmowych i płatnych narzędzi do monitorowania Internetu. Istnieje wiele opcji, które mogą pomóc w sprawdzaniu reputacji biznesu online. Przecz

Czytaj więcej
Ogólne i branżowe katalogi firm. Przykłady

Ogólne i branżowe katalogi firm. Przykłady

Katalogi firm to dobra opcja dla przedsiębiorców, którzy chcą zwiększyć swoją widoczność i docierać do szerszego grona odbiorców. Dla nich bowiem stanowią cenne źródło informacji. Zarówno w ogólnych, jak i branżowych bazach biznesowych znaleźć można lokalnie działające przedsiębiorstwa i usługi. W n

Czytaj więcej
Jak działają internetowe katalogi firm?

Jak działają internetowe katalogi firm?

Era cyfrowa, w której żyjemy, wymaga od firm obecności w Internecie. Jesteś przedsiębiorcą? Dodaj dane kontaktowe do katalogu firm online! Jest to świetny sposób na poprawę widoczności w sieci Twojego biznesu oraz szansa na dotarcie do nowych klientów. Chcesz zwiększyć swój zasięg w Polsce? Dowiedz

Czytaj więcej