Baza wiedzy

Google Maps: Nawiguj i wyszukuj – Mapy Google online i offline

Google Maps: Nawiguj i wyszukuj – Mapy Google online i offline

Google Maps to narzędzie od Google przydatne zarówno dla ,,zwykłych’’ użytkowników, jak i dla firm. Pozwala m.in. przeglądać mapy i wyznaczać trasy. Przedsiębiorcy mogą zaś za jego pomocą docierać do większej liczby klientów w konkretnym regionie i udostępniać im informacje o firmie, w tym dane o lo

Czytaj więcej
Wizytówka pod lupą – jak chronić Profil Firmy w Google?

Wizytówka pod lupą – jak chronić Profil Firmy w Google?

Obecnie coraz więcej osób sięga po swojego smartfona lub komputer, gdy szuka konkretnej firmy. Już kilka kliknięć wystarczy, aby znaleźć najważniejsze dane (adres, godziny otwarcia), opinie klientów czy treści dotyczące produktów lub usług.  Wszystko to umożliwia usługa, która stała się nieodłą

Czytaj więcej
Opinie Google – jak dodać, usuwać i reagować na oceny klientów?

Opinie Google – jak dodać, usuwać i reagować na oceny klientów?

Opinie Google to bardzo ważny element działania każdej marki, szczególnie w sieci. Dzięki recenzjom klientów możesz zdobyć nowych odbiorców oraz zbudować jej dobrą reputację. Warto wiedzieć, jak zarządzać opiniami, kiedy i jak można je usuwać oraz w jaki sposób na nie odpowiadać, tak, aby uzyskać na

Czytaj więcej
Reklama firmy w Internecie – sposoby i przykłady skutecznej promocji w sieci

Reklama firmy w Internecie – sposoby i przykłady skutecznej promocji w sieci

Internet oferuje niezliczone możliwości dotarcia do szerokiego grona potencjalnych klientów na całym świecie. Wciąż rosnąca liczba użytkowników, którzy właśnie w cyfrowym świecie poszukują informacji o markach, produktach i usługach sprawiła, że reklama firmy w sieci stała się nieodzownym elementem

Czytaj więcej
Co to jest wizytówka Google Moja Firma?

Co to jest wizytówka Google Moja Firma?

Google My Business (GMB) to darmowe narzędzie, które pozwala firmom tworzyć, zarządzać i optymalizować swój profil w wyszukiwarce. Zapewnia potencjalnym klientom podstawowe informacje, takie jak dane kontaktowe, godziny otwarcia i wskazówki dojazdu. Profil Firmy w Google zwiększa widoczność, daje ko

Czytaj więcej
Jak stworzyć stronę firmy na Facebooku?

Jak stworzyć stronę firmy na Facebooku?

Jak wynika z badań DataReportal, aż 87.5% internautów w Polsce używa na co dzień Facebooka. Dlatego warto skorzystać z jego możliwości w celach biznesowych. W naszym poradniku opisujemy, jak stworzyć stronę firmy na Facebooku. Poznaj kolejne kroki i wskazówki, jak go prowadzić. Odkryj zalety posiada

Czytaj więcej
Jak działają internetowe katalogi firm?

Jak działają internetowe katalogi firm?

Era cyfrowa, w której żyjemy, wymaga od firm obecności w Internecie. Jesteś przedsiębiorcą? Dodaj dane kontaktowe do katalogu firm online! Jest to świetny sposób na poprawę widoczności w sieci Twojego biznesu oraz szansa na dotarcie do nowych klientów. Chcesz zwiększyć swój zasięg w Polsce? Dowiedz

Czytaj więcej
Co to jest analiza rynku i konkurencji?

Co to jest analiza rynku i konkurencji?

Wielu przedsiębiorców zastanawia się, czym jest analiza rynku i konkurencji oraz czemu może ona posłużyć. Warto zauważyć, że jest to proces, który można wykorzystać w bardzo wielu zakresach działalności. Przykładem może być dostosowywanie swoich usług lub produktów, do tego, co dzieje się obecnie na

Czytaj więcej
Kategorie firmy w Google My Business

Kategorie firmy w Google My Business

Kategorie firmy w Google My Business służą do określenia branży, w której działa Twoja firma. Są niezbędne do tego, żeby klienci znaleźli odpowiednie informacje na ich zapytania lokalne. Wybór kategorii to ważna część tworzenia wizytówki w Google. Z tego artykułu dowiesz się, jak przekładają się na

Czytaj więcej
Jak sprawdzić wizerunek firmy w Internecie?

Jak sprawdzić wizerunek firmy w Internecie?

W dzisiejszym cyfrowym świecie, ważne jest, aby wiedzieć, jak sprawdzić wizerunek firmy w sieci. Kontrolowanie wzmianek o marce może być możliwe przy użyciu darmowych i płatnych narzędzi do monitorowania Internetu. Istnieje wiele opcji, które mogą pomóc w sprawdzaniu reputacji biznesu online. Przecz

Czytaj więcej
Jak zwiększyć widoczność Wizytówki Google?

Jak zwiększyć widoczność Wizytówki Google?

Optymalizacja profilu biznesowego Google jest kluczem do zwiększenia jego rankingu w Mapach Google i organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Aby zoptymalizować swój profil, podaj szczegółowe informacje o swojej firmie i użyj słów kluczowych, które są istotne dla Twojego biznesu. Zobacz, co

Czytaj więcej
Na czym polega remarketing?

Na czym polega remarketing?

Remarketing to rodzaj działań marketingowych skierowanych do internautów, którzy wcześniej odwiedzili witrynę, ale nie dokonali zakupu. Polega on na wyświetlaniu reklam tym użytkownikom na innych stronach internetowych lub na platformach społecznościowych, takich jak Facebook. Reklamy te są dostosow

Czytaj więcej